Helaas, helaas loopt Veni vidi Venray alweer op z’n einde. Maar met de finish
in zicht wordt de intensiteit van het programma nog eens even flink opgevoerd.
Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Casa
Veni vidi Venray (Schoutenstraatje 15) tussen 14.00 en 16.00 uur
open voor publiek. Te zien zijn dagelijks meer foto’s en verslagen van dit project.
Zaterdagmiddag wil ik het nogmaals proberen met een Stoomcursus
Verlorenwieldoprechtopzetten. Deelnemers zullen voortaan altijd met andere ogen
naar verloren wieldoppen kijken. Aanvang 16.30 uur, start bij de portiersloge
op het Sint-Annaterrein (Sint-Annalaan), deelname gratis, aanmelding niet nodig.
En dan is er op donderdag, vrijdag en zaterdag ook nog een spetterend avondprogramma. Telkens vanaf 20.00 uur en telkens is de toegang gratis. Donderdag komt Erik van Maarschalkerwaard, kunstenaar uit Tienray, voormalig inwoner van Leunen en Venray en maker van het boekenkunstwerk in de etalage van Casa Veni vidi Venray, zijn publicatie Tekeningen Ordeningen Patronen presenteren.
En dan is er op donderdag, vrijdag en zaterdag ook nog een spetterend avondprogramma. Telkens vanaf 20.00 uur en telkens is de toegang gratis. Donderdag komt Erik van Maarschalkerwaard, kunstenaar uit Tienray, voormalig inwoner van Leunen en Venray en maker van het boekenkunstwerk in de etalage van Casa Veni vidi Venray, zijn publicatie Tekeningen Ordeningen Patronen presenteren.
Als het “te dol” is voor de doelgroep moet je het maar aangeven maar zelf dacht ik het volgende te gaan doen:
Fotograaf Jan Dirk van
der Burg blikt terug op zijn sex-periode (2016 – 2018) die hand in hand ging
met een premature midlifecrisis. Maar het resultaat mag er wezen! Een uur
infotainment door middel van een frisse duik in het bad van de erotiek. De
mooiste recensies van teleurgestelde hoerenlopers, een analyse van “de witte
sok”, een fenomeen dat immer op gespannen voet leeft met een potentieel
seksueel verlangen én wat zijn radiator-hoeren eigenlijk?
Kortom een warm avondje in Venray!
Kortom een warm avondje in Venray!
Te dol voor de doelgroep? Dacht het niet!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten